Spor Günlüğü

Spor Gündemi İle İlgili Haberler, Yorumlar

Utku Uluşahin’in 2006 Yılı Dereceleri

Posted by sporgunlugu 2 Ocak 2007

Aralık 2006 tarihinde Almanya’nın Burgsteinfurt şehrinde gerçekleşen Steinfurter Schloss Turnuvası‘nda (Genç Erkekler Flöre) ise Utku Uluşahin, 112 sporcu arasında 71′inci oldu.Uluşahin’in 2006 yılı karnesi şöyle:

Yarışma Yer Tarih Sıra
Steinfurter Schloss Burgsteinfurt 17.12.06 71
Dünya Kupası  Leszno 03.12.06 25
Gençler Avrupa Şampiyonası Poznan 04.11.06 62
Eden Kupası Londra 21.10.06 68
Gençler ve Yıldızlar Dünya Kupası  Taebaek City 14.04.06 53
Dünya Kupası Yazd 03.03.06 1
Heracles Kupası Budapeşte 08.01.06 153

2 Yanıt to “Utku Uluşahin’in 2006 Yılı Dereceleri”

  1. özgür said

    slm valla bu konudakı dusuncelerım ne olabılırkı utkuya yapılan okadar yatırıma yazık o emeklere yazık ornek olarak turkıyede hep en ıyı yabancı hocalarla calıstı ama o donemde ben cok zor sartlarda yaptıgım antremanlarda yokluklar ıcınde hep bu kısıyı yenmısımdır gerısını sız dusunun yazıkkkkkkk…federasyon neden bana veya benım gıbılerıne yatırım yapmadı onu dusundukleru kadar bızı dusunselkerdı ondan daha ıyı daha yuksek basarılar elde ederdım ama saolsun erol bey hep bellı ısımlere calıstı hızmet ettı kazanmamasına cıok sevındım:)yoksa eger kazansaydı bırakcaktım bu ısı neyse fazla derınlere ınmıyım utkunun kapasıtesı o mkadar yapabılıcegı en ıyı dertecelerı yaptı?ne yaptı…..?kapasiteee meselesi ben 4 yıldır antrenorsoz antremansız maclara gırdım ortalama hep derece aldım fınal oynardımm….tsk ederım kıb

  2. özgür said

    su derecelere bak 53 72 vs vs bune yahu dunya kupasında sampiyon olmus bu arkadasımız neden bu dıger maclarda bu derecelerı alıyor deılmı yaaa gıt ıranda 10 tane ıranlı 5 kuveytlı le oyna sora tv8 cık dunya sampıyonuyum deee ohhhh beeee agzı olan sallıyoo mersınlı bı epecı vardı bayan euro 7 ci oldu noldu nıye sahıp cıkmadılar utku gıbı aeklılar gıbı hem bu kız orda ıranlılarla oynamadı:)ısme kulube yatırım yapmasın federasyon yetenege kapasiteye gore yapsınlar.yatırım yapacakları eskrimcilerde bu ıkı unsuru ele alsınlar bı turk bir dunyaya bedel dıyoz hep ama nerde biri ikisi üçü………

Bir Cevap Yazın

 
