Spor Günlüğü

Spor Gündemi İle İlgili Haberler, Yorumlar

Eskrimle İlgili Yeni Bir Blog

Posted by sporgunlugu 24 Ekim 2008

“Spor Günlüğü” adını taşıyan bu blog sitesi tahmin edilenin üzerinde ziyaretçi toplamaya başladı. Bütün okuyuculara teşekkürler.

Bu sitede spor ve spor hukukuyla ilgili takip ettiğim haberleri ve bunlarla ilgili yorumlarımı paylaşmaya çalışıyorum. Kimi zaman olumlu ve olumsuz tepkiler alıyorum. Olumsuz tepkilerin bazıları ise ne yazık ki saldırı niteliğinde oluyor. Özellikle olumsuz eleştirilerini sitenin daha iyi olması ve bana yol gösterme amacıyla paylaşan herkese ayrıca teşekkür ederim. Onların sayesinde bazı yanlışlarımı farketme ve bunları düzeltme şansım oldu.

“Spor Günlüğü”nde eskrim ağırlıklı yer tutuyor. Yavaş yavaş denge eskrim lehine bozulmaya başladı. Eskrimle ilgilenmeyen ama sporun genel aktüalitesini takip etmek isteyen okuyucuların eskrimle ilgili yazılarla boğmak istemiyorum.

Spor Günlüğü’nün amacına uygun hizmet etmesi için konusu sadece eskrim olan ayrı bir blog açmaya karar verdim. “Eskrim Aktüel” ismini verdiğim bu blogta eskrimle ilgili haberler, fotoğraflar, videolar, çeviriler ve akla gelebilecek her şeyin olması için elimden geleni yapacağım.

Eskrimle ilgilenen dostlarımı http://eskrimaktuel.wordpress.com/ adresine bekliyorum.

Spor Günlüğü’nü şans eseri bulan okuyucularımla birlikte artık siteyi devamlı takip eden, yorumlarını esirgemeyen bağımlılara bu sitede iyi vakit geçirmelerini diliyorum.

3 Yanıt to “Eskrimle İlgili Yeni Bir Blog”

  1. Önce herkese selam ve saygılar,Sevgili dostlar Spor sevgi ve kardeşliktir,ilkesi ile yola çıkarsak ve kardeşçe konuşursak umarım daha iyi ve somut adımlar atılmasına vesile oluruz.Türk eskriminin hatta türk sporunun öncelikle gelecek kaygılarından kurtulması ve yapılan branş ne olursa olsun yapana ve yaptırana her yönden güven vermesi ilkesi yerleşmedikten sonra Türkiye şartlarında zor çok zor yol alınır.Yönetimler idareciler öğretmenler kısacası topyekün sporu bir iş ve sporcuyu o işin işçisi zihniyeti ile yol alınır diye düşünüyorum.
    Düşünelim bir;ÇOcuk sabah kalkıp okuluna gidiyor,akşama kadar binbir hengame,otur,sus,koşma,çalış,anlat vs,vs ve akşam olul çıkışı bir yığın ödev araştırma vs,vs sonrada Antreman,düşünmek bile istemiyorum,ve her çocuk her sporcu bence bir abidedir biliyormusunuz başarılı veya başarısız,bu koşturmaya dayanmak bile yeterli,Okumak güzelde spor kötümü,sınavdan yüz almak güzel de bayrağı gururla dalgalandırmak suçmu?Soruyorum kusura bakmayın,bunun yolu ne çocuktan ne antrenörden ne sporcudan nede başka bir yerlerden geçmez.Bunun yolu babadan,anneden dededen velhasıl aileden geçer,sadece küçük bir garantiye bakar aile devlet olarak yönetim olarak böyle bir politikanız yoksa ve bu uğurda uğraş vermiyorsanız,nafile her şey.
    Bir çocuğa milli ol üniverste garanti diyeceksin,çocuk maç için onca yol tepecek uğraş verecek döndüğünde ise yazılı dan 1 alacak niye?ee yoktun oğlum burda maça gittin diyeceksin,yok böyle bir şey olmamalıda.Hepten boş tabii ki olmaz ama bğüyüklerimiz Milli eğitim yapın bi şeyler bu çocuklara başarılı olanlara bir güvence verin.Bu çokmu zor?
    Spor bilincini ve ona dair gerekli güveni aileye ve çocuklara aşılarsak o zaman gelecekten ve başarıdan söz etme hakkını buluruz,sanırım.Bu mevcut prosedür ve yönetmelikle beyhude her şey beyhude derim,
    Spor bir iş,bir ekol olmadıktan sonra ve belli başlı branşlarda tabu yıkılmadıkça zor dostum zor.Bakın, futbol ve tüm kan sporları Basketbol,vs,vs medyanın ve tv lerin vazgeçilmezi oldular adeta,Bir insan çıkıpta yeter bu ülkede şunlar,şunlar da var diyemiyorsa ve dedirtemiyorsanız,
    Bu gün bulunduğumuz nokta geleceğimiz en iyi noktadır,diyorum.SAYGILARIMLA TRABZON

  2. halit said

    bu ne biçim şey hiç işime yarabadı senin yüzünden ben 10 aldım proje ödevinde

  3. Hocan insaflıymış. O notu da adını soyadını yazdın diye aldın sanırım.

    Proje ödevi için utanmadan hazıra konup Internet’ten bilgi bulmaya çalışıyorsan daha beter notlara hazır olmalısın. Öğrenci affına çok güvenme ama. Çok zor çıkıyor. Biraz kitap karıştır, öyle proje hazırla!

    Hocana saygılar. Ülkenin böyle hocalara ihtiyacı var.

Bir Cevap Yazın

 
