Spor Günlüğü

Spor Gündemi İle İlgili Haberler, Yorumlar

Anket Sonuçları Hakkında

Posted by sporgunlugu 28 Ekim 2008

TEF ile ilgili ankette oylama devam ediyor.

Oylamayla ilgili şüphesi olan, sonuçların değiştirileceğini iddia edenler var. Ben bunu artık paranoya olarak yorumluyorum.

Bir blogda düzenlenen anketin bu kadar ses getireceğini düşünmemiştim. Demek ki kayda değer bir iş yapmışım. Eskrim camiası bu anketi ciddiye almış ve oy vermiş. Oy veren herkese teşekkür ederim.

Benim bu iradeye karşı çıkacağımı, düzenbazlık yapacağımı iddia edenleri vicdanlarıyla başbaşa bırakıyorum. Bu tür bir iddiayı ancak hasta ruhlu veya asıl kendileri bu tür işlere imza atanlar ortaya atabilirler. Daha önce dediğim gibi, insan karşısındakini kendisi gibi bilirmiş. Kimin yarasına basmışsak artık bağırıp duruyorlar. Belki de son federasyon seçimi sürecinde yaşananlardan etkilenmişlerdir. Erol Bülbül’ün adaylığının kesinleşmesinden, başka hiçbir aday çıkmamasından sonra bir oldubittiyle yeni bir süreç başlatılması onlara örnek oldu sanırım.

Benim koskoca bir federasyon üzerinde oyun oynayacak gücüm yok. Gücüm olsa da, demokratik ve adil yarışmadan yanayım.

Bu anketle ilgili saçmasapan yorumlar yapılması yerine herkes kendi işine baksa eskrim daha hızlı yol alır.

Bir Cevap Yazın

 
